1396/2/12 سه‌شنبه پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس به مناسبت هفته آموزش و روز بزرگداشت مقام استاد

دکتر عبدالرسول قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس باصدور پیامی،فرارسیدن 12اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام استاد  را به همه اعضای هیئت علمی واساتید مدعو این دانشگاه تبریک گفت.

دراین پیام آمده است:


سپاس یگانه معبودی را سزاست که آدمیان را به دانش و خرد بر عالمیان سروری بخشید و راهنمایانی از میان ایشان برانگیخت تا تعلیم دهند و تربیت کنند وتعالی بخشند روح بلندی را که او در وجود انسان دمید و برافروزاند شعله های عشق را که امانت اوست در دل اشرف مخلوقات که شایسته این امانت بود .

تقارن اعیاد شعبانیه و میلاد گلهای باغ نبوت و امامت با هفته آموزش و بزرگداشت مقام والای معلم واستاد و سالروز شهادت بزرگ مردی که نام مطهرش برگرفته از نام مطهره عالم امکان است، بر تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت مبارک باد.

ضمن عرض تبریک صمیمانه از تلاشهای بی وقفه و ارزشمندتان در پرورش استعدادهای دانشجویان عزیز که سرمایه های اصلی و آینده سازان این مرز و بومند، مراتب تقدیر وتشکر خود را تقدیم داشته تا به این بهانه قدر بدانیم همت والایتان را و آرزو کنیم سعادت و سلامت و دوام توفیقتان را در این مسیر خطیر که شریف ترین کار است و ارجمندترین راه برای دستیابی به کمال

موفقیت و سربلندی هرچه بیشتر تمامی دلسوزان و تلاشگران عرصه علم آموزی را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

 
امتیاز دهی