1394/6/17 سه‌شنبه مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد

مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد

با توجه به ساختار دانشگاه پیام نور که مبتنی بر استفاده از تکنولوژی روز در امر آموزش از راه دور می باشد، در ذیل به پاره ای از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد اشاره می شود:

1-     با توجه به اینکه اکثر دروس در مقطع کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی نیز ارائه می گردند لذا دانشجو می تواند با انتخاب الکترونیکی درس از آموزش توسط برجسته ترین اساتید کشور بهره برده و حتی چنانچه در زمان تشکیل کلاس موفق به شرکت در کلاس نشود بعدا فایل صوتی ضبط شده در طی کلاس را دریافت نموده و گوش دهد.

2-     دانشجویان کارشناسی ارشد در هر مرکزی از دانشگاه پیام نور که تحصیل می نمایند، در زمان امتحانات پایان ترم می توانند نزدیک ترین مرکز دانشگاه پیام نور به محل سکونت خود را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب نموده (طبق تقویم آموزشی با مراجعه با سایت گلستان) و امتحانات خود را در آن مرکز انجام دهند.

3-     دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند از مزایای وام دانشجویی در طول تحصیل استفاده نمایند.

4-     دانشجویان حائز رتبه برتر آموزشی در زمان فازغ التحصیلی می توانند از سهمیه برای تحصیل در مقاطع بالاتر بهره مند گردند.

5-     با توجه به جایگاه ویژه پژوهش در دانشگاه پیام نور و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشگاه پیام نور از طرح های پژوهشی و دانشجویان فعال در این زمینه حمایت می نماید.

 
امتیاز دهی