1394/11/19 دوشنبه اطلاعیه ثبت نام وام های دانشجویی

دانشجویان گرامی می توانند به یکی از روشهای ذیل نسبت به دریافت وام اقدام نمایند.

1-     وام شهریه بانک تجارت : این وام مخصوص دانشجویانی که در نیمسال دوم 94 انتخاب واحد نموده و بدهی قبلی و شهریه ثابت خود را پرداخت نموده و شهریه متغیر بدهکار باشند تعلق می گیرد . سقف مبلغ وام 000/000/7 ریال برای مقطع کارشناسی و 000/000/20 ریال برای مقطع کارشناسی ارشد برای هر ترم می باشد . در این مرحله دانشجو با مراجعه به صفحه اول سایت دانشگاه پیام نور به ادرس reg.pnu.ac.ir بر روی گزینه درخواست وام کلیک کرده و اطلاعات خود را وارد نموده و به اندازه شهریه متغیر درخواست وام می نماید .قبل از این مرحله از تکمیل و تایید اطلاعات خود در سامانه گلستان اطمینان حاصل نمایید.چنانچه دانشجو بخواهد مبلغی کمتر از شهریه متغیر خود وام دریافت نماید بایستی نسبت به پرداخت مبلغی که قادر به پرداخت ان می باشد در قسمت پرداختهای الکترونیکی اقدام نموده و سپس با مراجعه مجدد به سامانه وام تقاضای خود را ثبت نماید . سود وام 4 درصد برای یکسال می باشد که برای دوره کوتاه مدت 4 ماهه قبل از شروع امتحانات پایان ترم 2.3 درصد لحاظ می گردد. مدت زمان تقاضای وام از 17 بهمن تا 22بهمن می باشد.

2-    وام شهریه صندوق رفاه : در این مرحله دانشجویان با مراجعه به امور مالی مرکز نسبت به پر کردن فرم های مربوطه اقدام نموده در این مرحله دانشجو نیازمند به یک ضامن معتبر (کارمند رسمی ، پیمانی و قراردادی) با حکم کارگزینی جهت حضور در محضر و دادن تعهد محضری جهت ضمانت وام می باشد . مبلغ این وام 000/000/3 ریال برای مقطع کارشناسی و مبلغ 000/500/11 ریال برای مقطع کارشناسی ارشد برای هر ترم می باشد . بازپرداخت این وام بعد از فارغ التحصیلی دانشجو به صورت اقساط می باشد . چنانچه دانشجو بلافاصله بعد از پایان تحصیل در مقطع بالاتر قبول شود یا به خدمت سربازی برود باز پرداخت اقساط بعد دوره فوق می باشد. مهلت درخواست وام تا 24/11/94 می باشد.

3-    وام بنیاد علوی :  دانشجویان با مراجعه به امور مالی مرکز نسبت به پر کردن فرم های مربوطه اقدام نموده ، در این مرحله دانشجونیازمند به یک ضامن معتبر (کارمند رسمی ، پیمانی و قراردادی) با نامه کسر از حقوق ضامن می باشد . مبلغ این وام 000/000/6 ریال برای دانشجویان مجرد و 000/000/8 ریال برای دانشجویان متاهل برای هر ترم می باشد .حداقل معدل دانشجو بایستی 14 باشد . باز پرداخت وام به صورت اقساطی و 9 ماه بعد از فارغ التحصیلی می باشد. مهلت درخواست وام تا 19/12/94 می باشد.

4-    وام قرض الحسنه بانک صادرات : این وام مخصوص دانشجویانی که بدهی قبل دارند و تا سقف بدهی قبل مشمول دریافت وام می باشند .

5-    دانشجویان عزیز در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره 44405141 اقای رضایی مسئول وام تماس حاصل نمایند .

                                                                                                           دانشگاه پیام نور مرکز بوانات

 
امتیاز دهی