1393/6/26 چهارشنبه دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری و سوابق تحصیلی (بدون آزمون )سال 1393

ثبت نام پذیرفته شدگان ازتاریخ 26/6/93 لغایت 3/7/93 طبق جدول زمان بندی شده با رعایت مقررات و ضوابط مربوط انجام می شود

 دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشندو تغییر آن فقط پس از کسب شرایط انتقال/تغییر رشته طبق مقررات امکان پذیر می باشد.

 

1-ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

1-1-پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه(در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد) وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

1-2- پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود. لازم است دانشجویان جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نمایند.

2- رعایت تاریخهای اعلام شده در این دستورالعمل و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور الزامی است .

3- مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته(فاقد مدرک پیش دانشگاهی)، به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع شود.

بدیهی است واحدهای گذرانده شده این دسته از داوطلبان مطابق مقررات قابل معادلسازی نمی باشد.

4- در خصوص شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور و بومی بودن پذیرفته شدگان به آگاهی می رساند: بر اساس مصوبه کمیسیون موارد خاص دانشگاه مقرر گردید در صورتی که پذیرفته شده ای فقط یکی از دو شرط بومی بودن: محل تولد یا سال آخر اقامت آن تحت پوشش باشد به شرط سپردن تعهد کتبی مبنی بر عدم تقاضای مهمان دائم به سایر مراکز و واحدها ، ثبت نام وادامه تحصیل وی در مرکز محل قبولی اولیه بلامانع است. شایان ذکر است تعهد نامه مذکور در قسمت فرم های ثبت نام غیرحضوری موجود است.

5- طبق ماده 28 آئین نامه آموزشی پذیرفته شدگانی که درس های گذرانده در دوره های کاردانی و کارشناسی مورد تائید دارند و متقاضی تطبیق واحد هستند مقتضی است تقاضای کتبی و ریز نمرات تائید شده خود را حداکثر تا پایان اولین سال پذیرش ( دونیمسال) به آموزش  مرکز/واحد ارائه کنند  تا  مطابق پیوست شماره 4 آیین نامه آموزشی مقطع کارشناسی (مصوب 20/12/91) در مرکز /واحد رسیدگی شود

6- مطابق  راهنمای  ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور، کارمندان مراکز دانشگاه و واحدهای تحت پوشش آنها با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته مرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. در صورت انتخاب رشته / مرکز محل اشتغال؛ قبولی آنها کان لم یکن می شود. همچنین مجاز به انتقال یا مهمان شدن به مرکز یا واحد محل اشتغال خود نمی باشند.

7-تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ 15/7/93(توضیح 1بند2 دستورالعمل ثبت نام سازمان سنجش)خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدارک مذکور با تاریخ  دانش آموختگی فوق  نشده اند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید.

 
امتیاز دهی